divendres, 27 de desembre del 2013

Boxes

Quan els regals són especials de veritat sobren les paraules per descriure’ls. A casa meva per Nadal fem l’amic invisible amb la “família petita” simplement els de casa, els pares i les meves germanetes, poc a poc anireu descobrint que vinc d’una família nombrosa. Enguany el meu amic invisible era la Ona, la mama i li vaig fer aquestes caixes que parlen per si soles:

When presents are truly specials we don’t need words to describe them. At home for Christmas we have a secret Santa only with the “little family”: parents and siblings. You’ll discover soon enough that I come from a numerous family. This year I was my mum’s secret Santa so I made this boxes that speak for themselves: (the message on the big box says: without you we wouldn’t exist)





Què us semblen? En origen eren caixes bàsiques de fusta les vaig decorar per fora amb un PHOTO TRANSFER i per dins les vaig folrar amb tela. Si voleu fer un regal especial i personalitzat amb això no fallareu! Voleu que us ajudi?

Gràcies per passar per aquí, una abraçada

What do you think? At the beginning they were simple wooden boxes I painted them and decorate with PHOTO TRANSFER and inside I covered them in fabric. If you would like to make a special and personalized gift you won’t miss with this! Would you like my help?

Thanks for stopping by, a hug



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada